Vandaag is het een geweldige dag!

01 oktober 2023

Het is zondag; dat betekent warme croissants!
Deze dag beginnen we in huize Veen feestelijk, omdat het een feestelijke dag is. 

We mogen uitrusten van al ons werk en we mogen samen met anderen zingen en geïnspireerd worden door Gods woord. 

Dat is best bijzonder. Mensen die niet gelovig zijn, moeten het hebben van een trainingsdag vanuit het werk om opnieuw gemotiveerd te raken, of ze lezen of luisteren lezingen over mental health, zelfhulp of andere vormen van groeien in het leven. Heel interessant, zeker weten, maar… wij als gelovigen bundelen alle aspecten van verbinding en groei in één kerkdienst, en dat elke week! En dat vinden wij inmiddels vrij gewoon.

Jij en ik zijn hemelse bofkonten!

Ik daag je uit om vandaag te vieren dat je gelovig bent. Dat is een wonder, zo bijzonder. Wij hebben God nooit gezien, maar geloven in Zijn aanwezigheid, omdat we het merken in ons leven en merken als we als christenen samenkomen. 

‘Het geloof is de zekerheid dat de dingen die we verwachten, ook werkelijkheid zullen worden. Het is het bewijs van de dingen die we nog niet zien.’
(Hebreeën 11:1, BB)

Vier vandaag!
Vier dat je gelooft!

‘Ik wil de Heer altijd prijzen. Altijd zal ik Hem loven. Ik ben heel erg blij met de Heer. Mensen die leven zoals Hij het wil zullen het horen en samen met mij blij zijn. Laten we samen de Heer prijzen! Laten we elkaar vertellen welke geweldige dingen Hij heeft gedaan. Ik riep tot de Heer en Hij antwoordde mij. Steeds als ik bang was, heeft Hij mij gered.’
(Psalm 34:2-5, BB)

Ik wens je uitzonderlijke zegen voor vandaag. Dat God Zijn betrokkenheid bij jouw leven vandaag mag laten merken. Dat je je hart kunt openen voor Zijn woord. Dat je zal  zingen met heel je hart. Wees gezegend.

  • Kies vandaag een lied uit dat je de hele dag zingt, neuriet of fluit. Maak je dag vrolijker dan dat je je misschien voelt:)

Zo blij dat je bestaat!

Wilma-handtekening-witteachtergrond

Ontdek meer berichten van Ik Wonder Jou

Wil je elke dag een bemoediging in je inbox? Meld je dan aan voor Ik Wonder Jou.



*Door je aanmelding geef je toestemming voor het verwerken van je persoonsgegevens, zoals beschreven in de privacyverklaring, en geef je aan dat je 16 jaar of ouder bent.

Lees hier meer over Ik Wonder Jou.

Heb je vragen?

Samen in gesprek over Jezus en geloof.

Ik Wonder Jou is onderdeel van Jezus.nl. Naast het ontvangen van een dagelijkse bemoediging kun je je ook verdiepen in Jezus en geloof via een van onderstaande mogelijkheden. Zit er iets voor jou tussen?