Je leven heeft een doel!

IWJ 4.6-min

Home | Ik Wonder Jou | Wonderen | Je leven heeft een doel!

Geloof je dat je met een bepaald doel gemaakt bent en heel bewust op deze aarde gekomen bent? Dat je geschiedenis zult schrijven?

Ik geloof dat God jou, Zijn kind, wil gebruiken om deze wereld beter te maken. Dat Hij impact wil hebben op de mensen om je heen en dat Hij JOU daarvoor gebruikt!

Als christen ben je onderdeel van het lichaam van Christus hier op aarde: “Maar God heeft aan iedereen zijn eigen, speciale plaats in het Lichaam gegeven, daar waar Hij het wil.” (1 Korintiërs 12:18, BB) Jij hebt een rol in het aan- en bemoedigen van deze wereld. Jij kunt iemand troosten, liefde geven of bij Jezus brengen.

Ik ken niemand die nooit een aanmoediging nodig heeft. Ieder van ons maakt, op een bepaald moment, moeilijke situaties mee in de vorm van beproevingen, ziekte, lijden, verraad, afwijzing en ga zo maar door. Maar waar je ook gaat, wat er ook gebeurt, God is erbij. Zijn aanwezigheid, Zijn Geest helpt je om door zo’n situatie heen te gaan of om er te zijn voor een ander.

Je bent absoluut uniek en de manier waarop je van God getuigt is ook uniek voor deze wereld. Dus hou het niet tegen… Deel van Zijn liefde, liefde, liefde! Wie kun jij vandaag tot zegen zijn?

Bid met mij… “Vader, ik dank U dat mijn leven een doel heeft! Ik bid dat het anderen helpt bij het vinden van een doel in hun leven van vandaag. Gebruik me om deze wereld te veranderen met Uw liefde. In Jezus ‘naam, amen!”

Zo blij dat je bestaat!

Zo blij dat je bestaat!

EricENWilma-handtekening-transparant

Wil je elke dag een bemoediging in de inbox? Meld je aan voor Ik Wonder Jou.



*Door je aanmelding geef je toestemming voor het verwerken van je persoonsgegevens, zoals beschreven in de privacyverklaring, en geef je aan dat je 16 jaar of ouder bent.

1 reactie

  1. Bernadette nederveen op 18 juli 2019 om 4:07 am

    Lieve Heer
    Ik bewonder U voor wat U in mijn leven al gedaan heeft en me met doelen bewuster te worden van het leven in kleinere stapjes.Ik dank U oh Heer van waar ik gekomen bent en van waar ik nu sta!
    Dit zou ik nooit gedacht hebben achteraf gezien.
    Ondanks vele beproevingen leerde ik steeds meer en meer tot op heden toe…al ging t ook niet altijd goed maar het mooie van U is dat U me toch weer de beproeving doe om me dat nu wel te laten zien en leert.
    Ik heb nog vaak de neiging om mijn ik de voorrang te geven maar dankzij U kom ik tot inkeer en beleef t moment opnieuw maar dan samen met U.
    Oh lieve God wil U me openbaren of het leven wat ik nu leidt t goede pad is wat U uitgestippeld heeft en me daarop verder moet gaan.
    Het doel is om met mijn verleden en ervaringen er voor andere te zijn wat ik toen in die tijd nodig gehad zou hebben waardoor ik niet verder naar beneden glijdt.ik wil zo graag een ieder daarin steunen samen met U heilige geest en me ook doelbewust ken verdergaan als ervaringsdeskundige op allerlei situaties.
    Ben nu bezig met cursussen voor ervaringsdeskundige vanuit ggz instellingen en daarbij is ook mijn grote vraag of U me wil openbaren of dit de juiste keuze is vanuit U heer want wil samen met U deze pad bewandelen.
    Lieve Heer dankuwel dat U heilige geest mij dit liet leide dmv dit verhaal.
    En dat bid ik in Uw Machtige Naam Jezus Christus
    AMEN