Kies ervoor om te zien zoals God het ziet

IWJ 5.10-min

Home | Ik Wonder Jou | Wonderen | Kies ervoor om te zien zoals God het ziet

“De mensen die verloren gaan, vinden het een belachelijk verhaal dat Jezus ons gered heeft door aan het kruis voor ons te sterven. Maar voor ons die gered zijn, is het de kracht van God.” (1 Korinthiërs 1:18, BB)

Doe je ogen dicht en stel je voor… Jezus aan het kruis. Zijn bloed dat over het ruwe hout druipt. Zijn laatste levensadem. Alles wordt donker…

Open de ogen van je hart en zie… Jezus is opgestaan! Jezus zit op de troon. De zonde is gewist. De dood is op de vlucht. Alles is weer licht!

Bevind jij je momenteel in een situatie zonder hoop? Ben je ingestort of op het randje van…? Voel je je ongelukkig of ben je depressief?

Hef je ogen dan op en zie… Je bent in Zijn hand. Kijk… Hij is met je op dit pad. Kies ervoor om te zien zoals God het ziet.

Ik nodig je uit om met mij te bidden: “Vader, ik bid dat U mij helpt deze situatie te zien door Uw ogen, Uw blik. Help me verder te kijken dan mijn huidige problemen en houd mijn ogen gericht op U en Uw beloften. Heer, dank U voor Uw opoffering en opstanding! Ik geloof dat U mij vandaag een stap verder wilt helpen. In de naam van Jezus, amen.”

Zo blij dat je bestaat!

EricENWilma-handtekening-transparant

Wil je elke dag een bemoediging in de inbox? Meld je aan voor Ik Wonder Jou.



*Door je aanmelding geef je toestemming voor het verwerken van je persoonsgegevens, zoals beschreven in de privacyverklaring, en geef je aan dat je 16 jaar of ouder bent.