Jij bent Gods antwoord!

IWJ 17.8-min

Home | Ik Wonder Jou | Wonderen | Jij bent Gods antwoord!

Elke dag ontvang ik veel getuigenissen van lezers die met mij delen hoe God ze heeft opgetild en hersteld. Het is een geschenk en een voorrecht dat God een eenvoudige dagelijkse e-mail kan gebruiken om zoveel opmerkelijke dingen te doen. Hem zij de glorie!

Wat zeker is, is dat God vaak mensen gebruikt om anderen te zegenen. We zijn tenslotte het lichaam van Christus! (zie 1 Korintiërs 12:27) En ik geloof dat het aan ons is om als kinderen van God Zijn liefde te tonen! Het is aan jou om die korte tekst te sturen om een vriend aan te moedigen. Of om die helpende hand aan je buren te bieden (zie Matteüs 19:19)

Ik las deze getuigenis van een lezer van “Ik Wonder Jou”: “Een van de berichten vertelde: “God zal je gebruiken in iemands leven”, en inderdaad de volgende dag kreeg ik een telefoontje van een vriend die ik 2 jaar niet meer gesproken had. Ze voelde dat iets haar ertoe aanmoedigde om mij te bellen. Ze stond op het punt van scheiden, ze was helemaal wanhopig en overwoog zelfs zelfmoord. Die dag bad ik voor haar. Ik troostte haar en smeekte tot God. Sindsdien is haar huwelijk hersteld!”

Omdat het bloed van Jezus je heeft verlost, leeft Hij in jou! Dus, God kan je naar anderen toe sturen om hen te zegenen en een antwoord te brengen. Breng dan HET antwoord op elke moeilijkheid: Jezus!

Ik nodig je uit om met me te bidden: “Heer, ik kies ervoor om lief te hebben zoals U liefheeft, om het instrument te zijn dat U gebruikt om iemand anders te zegenen. Heer, gebruik Mij om anderen te zegenen, te troosten en op te tillen! In Jezus naam, amen!

Zo blij dat je bestaat!

Zo blij dat je bestaat!

EricENWilma-handtekening-transparant

Wil je elke dag een bemoediging in de inbox? Meld je aan voor Ik Wonder Jou.



*Door je aanmelding geef je toestemming voor het verwerken van je persoonsgegevens, zoals beschreven in de privacyverklaring, en geef je aan dat je 16 jaar of ouder bent.