Je kunt je dagen in overwinning leven!

IWJ 3.10-min

Home | Ik Wonder Jou | Wonderen | Je kunt je dagen in overwinning leven!

Soms is onze dag nog niet eens echt begonnen voordat tientallen gedachten ons beginnen lastig te vallen. “Ik zal nooit alles voor elkaar krijgen wat ik vandaag nog moet doen. Hoe kan ik de tijd vinden voor dat telefoontje? Ik denk echt niet dat ik aan mij al mijn verplichtingen kan voldoen.”

Maar gelukkig vertelt de Bijbel ons dat alles mogelijk is voor degene die gelooft! (Zie Markus 9:23)

Je kan vandaag een dag vol overwinning hebben.

In feite vindt de overwinning meer klaar in je gedachten dan in je omstandigheden. Misschien gebeurt niet alles ineens zoals je had gehoopt of verwacht, maar toch kan je overwinning in je gedachten al ervaren. Sta niet toe dat omstandigheden je overwinnen en laat Gods vrede in je hart blijven.

Als dit je raakt, nodig ik je uit om dit gebed met mij mee te bidden: “Jezus, ik geef U mijn dag. Ik geloof dat wat er vandaag ook gebeurt, ik in U de overwinning heb! Ik kies ervoor om alles los te laten en Uw vrede in mijn hart te ontvangen. Dank U, Jezus, dat alles mogelijk is voor degene die gelooft. Vandaag ga ik in overwinning wandelen! In Uw naam, amen”.

Zo blij dat je bestaat!

EricENWilma-handtekening-transparant

Wil je elke dag een bemoediging in de inbox? Meld je aan voor Ik Wonder Jou.



*Door je aanmelding geef je toestemming voor het verwerken van je persoonsgegevens, zoals beschreven in de privacyverklaring, en geef je aan dat je 16 jaar of ouder bent.