Je hebt een hemelse Coach!

IWJ 6.11-min

Home | Ik Wonder Jou | Wonderen | Je hebt een hemelse Coach!

“Prijs de Heer! Bij Hem ben ik veilig. Hij is de rots onder mijn voeten. Hij oefent mijn handen voor de strijd.”  (Psalm 144:1, BB)

Je bent in het “trainingscentrum” van de Heer. De dingen die je op dit moment meemaakt, kan Hij gebruiken om je dingen te leren. Kijk bijvoorbeeld naar professionele sporters. Ze gaan allemaal een periode van intensieve training door voordat ze hun doel kunnen bereiken.

Zo’n periode kan fysiek, emotioneel of psychologisch zwaar zijn. Het kan voelen alsof elk deel van je wezen onder druk staat. Je hebt misschien het gevoel dat je gaat kraken, maar dat zal niet gebeuren. Je Vader is er bij, wat je ook meemaakt.

Richt je blik op Hem en blijf doorgaan. Geef niet op. God staat aan jouw zijde als een hemelse coach. Hij zegt tegen je: “Mijn kind, je gaat het halen. Ik ben hier om je te helpen.”

Je zult een nieuw persoon worden en een bron van zegen voor anderen worden! Laten we ons op deze laatste dag van 2018 verheugen terwijl we het oude achterlaten… Jezus maakt alle dingen nieuw!

Ik nodig je uit om met mij te bidden: “Vader, U traint mij voor het doel dat voor mij ligt. Ik zal niet opgeven. Ik zal volharden en naar Uw stem luisteren! In Uw naam, amen.”

Zo blij dat je bestaat!

Zo blij dat je bestaat!

EricENWilma-handtekening-transparant

Wil je elke dag een bemoediging in de inbox? Meld je aan voor Ik Wonder Jou.



*Door je aanmelding geef je toestemming voor het verwerken van je persoonsgegevens, zoals beschreven in de privacyverklaring, en geef je aan dat je 16 jaar of ouder bent.

1 reactie

  1. Jacq op 2 januari 2019 om 9:31 am

    Zo mooi opbouwend en bemoedigend… Jezus is onze Rots❣️