Ik wil je bedanken

28 januari 2023

Dank je voor het openen van je hart voor Gods woord en liefde voor jou. Er komen dagelijks mails binnen van mensen die vertellen welke wonderen er in hun leven gebeuren door het lezen van Ik Wonder Jou:

‘Ik heb altijd zoveel aan jouw teksten en stuur ze regelmatig door naar mensen om mij heen. Ik bid en hoop dat jij nog heel lang dit mag blijven doen. Bedankt.’

‘Ontzettend bedankt Wilma voor alle bemoedigingen en levenslessen. Ik voel me geliefd en meer verbonden met de Here Jezus. Ik ben zo dankbaar dat ik besta.’

‘Ik geniet dagelijks van de inspirerende mails. Gods zegen over jullie werk!’

‘Ben zo blij met jouw wondermooie woorden Wilma en Team, een heerlijke bevestiging en bemoediging van Gods liefde en trouw in ons bestaan! Dus vice versa: ben zo blij dat je bestaat! Alle zegen en succes verder, ik kijk er met verlangen naar uit.’

Dat je Gods trouw mag opmerken in je leven, is geweldig! Dat betekent dat je groeit in je geloof en steeds krachtiger mag merken dat God echt betrokken is bij jou.

God is trouw! 

Hij is trouw in elke situatie waarin jij zit. Bij elke uitdaging die jij voor je hebt liggen op deze dag, mag je weten dat Zijn trouwe aanwezigheid, hulp, kracht, liefde en raad er ook voor jou is. Ik ben zo dankbaar als je mij af en toe laat weten hoe het met je gaat en wat het lezen van Ik Wonder Jou met je doet. Je weet het:

Dankbaarheid delen,
is liefde vermenigvuldigen.

Jouw vertrouwen met heel je hart op de Heer, zal zijn vruchten afwerpen. Deze bemoedigende tekst is vandaag speciaal voor jou:

‘Vertrouw met je hele hart op de Heer,
en vertrouw niet op je eigen wijsheid.
Overleg al je plannen met Hem.
Dan zal Hij je leven leiden.’ Spreuken 3:5-6 BB

Zullen we samen bidden?
‘We zijn zo dankbaar voor wie U bent. U bent zo goed voor ons! Dat U ons leven wilt leiden, is zo bijzonder. Wij danken, prijzen en eren U daarvoor. Amen.’

Zo blij dat je bestaat!

Wilma-handtekening-witteachtergrond

Ontdek meer berichten van Ik Wonder Jou

Wil je elke dag een bemoediging in je inbox? Meld je dan aan voor Ik Wonder Jou.



*Door je aanmelding geef je toestemming voor het verwerken van je persoonsgegevens, zoals beschreven in de privacyverklaring, en geef je aan dat je 16 jaar of ouder bent.

Lees hier meer over Ik Wonder Jou.

Heb je vragen?

Samen in gesprek over Jezus en geloof.

Ik Wonder Jou is onderdeel van Jezus.nl. Naast het ontvangen van een dagelijkse bemoediging kun je je ook verdiepen in Jezus en geloof via een van onderstaande mogelijkheden. Zit er iets voor jou tussen?