Het vliegtuig heeft een geweldige piloot!

IWJ 3.27-min

Home | Ik Wonder Jou | Wonderen | Het vliegtuig heeft een geweldige piloot!

Of je nu door turbulentie gaat of dat het uitstekend weer is, je hebt een piloot nodig die het vliegtuig van je leven vliegt. De Heilige Geest is zo’n piloot die je kan beschermen voor alle gevaren en je naar je bestemming kan vliegen! “Laat je dus leiden door Gods Geest. Dan zul je ook door de Geest op het rechte pad blijven.” (Galaten 5:25, BB)

Alleen de Geest van God kan jou helpen je bestemming te bereiken, zelfs als dit betekent dat je soms door moeilijke plaatsen heen moet gaan. Het belangrijkste is dat je Hem de controle geeft en je ogen op Hem gericht houdt.   Zijn verlangen is om je elke dag te helpen, zelfs met wat je onbelangrijk lijkt. Dat wil Hij doen omdat Hij van je houdt en elk detail van je leven telt in Zijn ogen! De Heilige Geest zal je altijd op het juiste pad leiden. Gedurende de reis zal Zijn zegen op jou zijn, op jouw leven. Hij zal je alles leren en je de weg wijzen die je moet gaan. Het is een belofte!

[ De Heer zegt: ] “Ik leer je hoe je moet leven. Ik geef je raad en Ik ben altijd bij je.” (Psalm 32:8, BB)

Als de Geest van God leiding heeft over jouw leven ben je nergens bang voor. Net zoals Brigida:

“Ik heb een heel moeilijk project om te voltooien. De eerste ‘Ik Wonder Jou’’ boodschap die ik ontving, zei dat God de controle heeft over alle dingen. Het zorgde ervoor dat ik zelfverzekerd kon blijven en op Gods genade kon vertrouwen. Hij was de beste keuze!”Brigida

Ik nodig je uit om met me te bidden: “Heilige Geest, hier is mijn dag. Leid me, help me om goede keuzes te maken en houd mijn blik op U gericht. Bedankt voor Uw hulp en steun elke dag! In Jezus’ naam, amen.”

Zo blij dat je bestaat!

Zo blij dat je bestaat!

EricENWilma-handtekening-transparant

Wil je elke dag een bemoediging in de inbox? Meld je aan voor Ik Wonder Jou.



*Door je aanmelding geef je toestemming voor het verwerken van je persoonsgegevens, zoals beschreven in de privacyverklaring, en geef je aan dat je 16 jaar of ouder bent.

3 reacties

  1. Jennifer Hoogenbergen op 3 april 2019 om 12:56 pm

    Ja zou graag iedere dag een gebed willen ontvangen.
    Zit op het ogenblik in een moeilijke positie



  2. Jennifer Hoogenbergen op 4 april 2019 om 8:21 am

    Ik zou graag willen weten of ik nu iedere dag een gebed krijg of moet ik nog wat doen