God kent jou persoonlijk

IWJ 2.41-min

Home | Ik Wonder Jou | Wonderen | God kent jou persoonlijk

We kunnen ons alleen maar verwonderen over het hart van Jezus, gevuld met genade en vriendelijkheid voor ieder van ons…

Toen ik Ik Wonder Jou begon, had ik het op mijn hart om je beter te leren kennen en er voor je te zijn in je behoeften en ook in je lijden. Terwijl mijn dagelijkse e-mail in je inbox komt, ontvang ik van veel mensen reacties erop. Door je e-mails te lezen, leer ik je kennen, maar kan ik je ook beter aanmoedigen met dat wat de Heer op mijn hart legt. Ieder van ons kent zijn eigen weg, zijn eigen paden, en ze zijn niet altijd eenvoudig. Soms ervaren we bijzonder moeilijke tijden…

In Ik Wonder Jou wil ik je meegeven: “Houd vol, Jezus is bij je.” Het lezersaantal groeit, en met elkaar vormen we een groep mensen waarbij de zon nooit ondergaat! De familie van ‘Ik Wonder Jou’ strekt zich uit van Canada tot China, Nederland tot Amerika, Suriname tot Frankrijk! Ik verwonder me over de bijzondere verhalen die ik hoor van zoveel mensen. Ik nodig je uit om een aantal getuigenissen te lezen. Hopelijk herken je er dingen in en moedigen ze je aan door te gaan, in vertrouwen op God.

  • “’Ik Wonder Jou’ is een troost; ik lees het elke dag. Deze boodschap lijkt voor mij geschreven te zijn, alsof ik je het verhaal van mijn leven heb verteld voordat je naar me schreef! Maar je kent mij niet – het is God die mij kent. Hij kent mijn beproevingen, mijn strijd, mijn dromen, en Hij gebruikt jou en ‘Ik Wonder Jou’ om me antwoorden te geven… elke ochtend! Mijn moeder leest het ook en we zeggen tegen elkaar: ‘Heb je ‘Ik Wonder Jou’ al gelezen? God is geweldig! We zijn echt bemoedigd!” – Sonja

 

  • “Ik ben een alleenstaande moeder van twee kinderen. Zonder familie of vrienden om me heen ben ik vaak wanhopig wanneer ik te maken krijg met de uitdagingen van het leven. ‘Ik Wonder Jou’ is een hand op mijn schouder, de herinnering dat ik geliefd ben, iets wat ik elke dag nodig heb.” – Aude

 

  • “‘Ik Wonder Jou’ redde me van depressie en zelfmoord. De eerste keer dat ik ‘Ik Wonder Jou’ ontving, was het 1 uur ‘s morgens en ik was verdrietig en ontmoedigd. Ik was bang en ik wilde geen nieuwe morgen zien. Ik stopte niet met bidden en mijn telefoon piepte met een boodschap van ‘Ik Wonder Jou’. De boodschap was: “God is getrouw. Hij tilt je op, droogt je tranen.” Er is één ding waar ik zeker van ben: ‘Ik Wonder Jou’ is niet het werk van een mens, maar het werk van de Heilige Geest.” – L.

Ik prijs de Heer voor dit soort kostbare getuigenissen en geef Hem alle eer. Ik bid dat Hij mij en Wilma blijft leiden en elke dag Zijn kinderen bemoedigt. Je bent een prachtige schepping van God. Je Vader in de hemel houdt van je. Aarzel niet om bij Hem te komen met al je behoeften!

“Laten wij dan met vrijmoedigheid naderen tot de troon van de genade, opdat wij barmhartigheid verkrijgen en genade vinden om geholpen te worden op het juiste tijdstip.” (Hebreeën 4:16, HSV)

Zo blij dat je bestaat!

EricENWilma-handtekening-transparant

Wil je elke dag een bemoediging in de inbox? Meld je aan voor Ik Wonder Jou.



*Door je aanmelding geef je toestemming voor het verwerken van je persoonsgegevens, zoals beschreven in de privacyverklaring, en geef je aan dat je 16 jaar of ouder bent.