God is onze aanbidding waard!

20200311

Home | Ik Wonder Jou | Wonderen | God is onze aanbidding waard!

Zullen we vandaag samen nadenken over de prachtige Psalm 113?

Halleluja! Prijs de Heer! Dienaren van de Heer, prijs Hem! Prijs de Heer, nu en voor eeuwig. Laat iedereen de Heer prijzen, vanaf de plaats waar de zon opkomt tot daar waar de zon ondergaat. De Heer heerst over alle volken. Zo hoog als de hemel is, zó groot is zijn macht en majesteit. Is er iemand zoals onze Heer God? Hij woont in de hoogste hemel. Maar Hij ziet alles, diep beneden Zich op de aarde. Hij tilt arme en verdrukte mensen op. Hij tilt ze op uit de ellende. Hij geeft hun een plaats bij de leiders van zijn volk. Vrouwen die geen kinderen konden krijgen, geeft Hij een gezin. Hij maakt hen blije moeders met kinderen. Halleluja! Prijs de Heer!”

Prijs God. Dank Hem. Aanbid Hem de hele dag door! Deze Psalm is een uitnodiging voor ons allemaal.

  • De God die heerst over alle volken (vers 4) is ook Degene die arme en verdrukte mensen optilt. (vers 7
  • De Almachtige God, die heerst over alle volken, bouwt Zijn troon op onze aanbidding!
  • De Almachtige God, de God van het leven, gaat aan het werk in jouw leven als jij Hem aanbidt!

Ik geloof dat God je vandaag helpt om Zijn naam te eren! Hij gaat aan het werk in jouw leven. Hij geeft jou Zijn genade en leven. Het onvruchtbare wordt vruchtbaar. (vers 9) En God geeft jou een plek bij de leiders van Zijn volk!

Er is niks beter dan God aanbidden! Als je Hem aanbidt, zeg je eigenlijk dat voor Hem niets onmogelijk is.

Aanbid God vandaag de hele dag door. Je kan dat doen met dit prachtige lied, “How Great Is Our God” van Chris Tomlin.

Hij nodigt jou uit en dat is een voorrecht!

Zo blij dat je bestaat!

EricENWilma-handtekening-transparant

Wil je elke dag een bemoediging in de inbox? Meld je aan voor Ik Wonder Jou.



*Door je aanmelding geef je toestemming voor het verwerken van je persoonsgegevens, zoals beschreven in de privacyverklaring, en geef je aan dat je 16 jaar of ouder bent.

2 reacties

  1. Jet op 11 maart 2020 om 8:59 am

    Lieve mensen,

    Via een vriendin ben ik met ik wonder jou in aanraking gekomen en nu ontvang ik elke dag jullie mail. Dit doet mij zó goed. Vaak ben ik tot tranen toe geroerd. De éne keer door de tekst of de bijbelverwijzing, of zoals nu door de muziek. Heel erg bedankt voor jullie mails die ik iedere dag mag ontvangen.

    Hartelijke groet en God’s onmisbare zegen voor jullie allemaal❤❤



  2. Miranda op 11 maart 2020 om 2:51 pm

    Zeker mooi ! Van onvruchtbaar tot vruchtbaar ! Here Jezus mijn man (52) en ik (48) zullen onze kids zien geboren worden na 20 jaar ! Wat een WONDER ! Ik dank u Jezus !