God houdt persoonlijk van jou!

IWJ 11.18-min

Home | Ik Wonder Jou | Wonderen | God houdt persoonlijk van jou!

Misschien ben je er al van overtuigd dat God vol liefde is en dat Hij van iedereen om je heen houdt. 

Maar geloof je dat Hij ook van jou houdt, meer dan van wat dan ook? Ik heb daar zelf lange tijd aan getwijfeld. Ik dacht, dat ik Zijn liefde moest verdienen. Maar laten we opnieuw naar de tekst kijken, waar we een paar dagen geleden ook naar keken:

“Jullie weten toch dat twee mussen voor maar één muntje worden verkocht? Toch zal niet één mus doodgaan zonder [ dat ]jullie Vader [ het toestaat ]. Ook weet Hij zelfs precies hoeveel haren jullie op je hoofd hebben. Wees dus niet bang, want jullie zijn belangrijker dan een heleboel mussen bij elkaar.” (Matteüs 10:29-31, BB) 

God geeft om het leven van mussen, maar nog bijzonderder… Hij kent het aantal haren op je hoofd!

  • Hij weet alles over jou. Je gedachten, je dromen, je gevechten en je overwinningen.
  • God is altijd bij je. Hij is voortdurend naast je en zorgt voor je.
  • Hij laat Zijn liefde voor jou elke dag op duizend verschillende manieren zien.

God houdt zo veel van je dat Hij Zijn leven voor jou heeft gegeven! Dat zorgt er toch voor dat je Hem wil gaan loven en aanbidden?

Doe dat met mij mee: “Heer, U bent zo groot, zo wonderbaarlijk! Uw liefde voor mij is een dagelijks geschenk en een zegen. Het geeft me kracht en moed. Dank U voor alles wat U in mijn leven doet. Dank U voor Uw liefde, voor mij persoonlijk! In Uw naam, amen.”

Zo blij dat je bestaat!

EricENWilma-handtekening-transparant

Wil je elke dag een bemoediging in de inbox? Meld je aan voor Ik Wonder Jou.



*Door je aanmelding geef je toestemming voor het verwerken van je persoonsgegevens, zoals beschreven in de privacyverklaring, en geef je aan dat je 16 jaar of ouder bent.

1 reactie

  1. Luc Forrier op 13 september 2019 om 9:30 am

    Ik heb Ik wonder jou ontdekt via de coach team van cleansing stream. Ik vindt het prachtig . Dank u wel. Gods rijke zegen .