God geeft zoveel mooie cadeaus!

IWJ-37.07

Home | Ik Wonder Jou | Wonderen | God geeft zoveel mooie cadeaus!

Vandaag is de laatste dag van onze financiële campagne van deze week! Je bent waardevol voor mij, als onderdeel van de wereldwijde ‘Ik Wonder Jou’ familie. Weet dat, wanneer je voor ons bidt, vrijwilliger bent, of financieel bijdraagt, je deel bent van ons team en Gods liefde de hele wereld overstuurt. Klik hier om ​​maandelijks of eenmalig te geven. Heel erg bedankt voor al je liefde en steun! 

Over het algemeen geven of krijgen we vaak cadeaus tijdens speciale gelegenheden. We geven bijvoorbeeld meestal geen cadeautjes op Bevrijdingsdag, Dankdag of tijden Oud & Nieuw, maar wel tijdens Sinterklaas, Valentijnsdag en op verjaardagen. Ik denk niet dat God wacht op een speciale gelegenheid om ons cadeaus te geven. Ik geloof dat God geeft omdat Hij van ons houdt. En Hij houdt altijd van ons!

De Bijbel zegt: “Elk geschenk dat goed en volmaakt is, komt uit de hemel, van de Vader van het licht. Hij blijft altijd en eeuwig Dezelfde. Hij verandert nooit. Er zal nooit een spoortje duisternis in Hem te vinden zijn.” (Jakobus 1:17, BB)  

Je hemelse Vader heeft goede dingen voor je. Hij heeft zelfs de beste dingen voor jou bewaard. Niets kan tippen aan wat Hij je wil geven:

  • Zijn vrede, Zijn vreugde, Zijn leven en Zijn vrijheid      
  • Het vermogen om te doen wat Hij van je vraagt      
  • De kracht om een ​​licht in deze wereld te zijn, zelfs als het niet makkelijk is

Bovenal gaf God: Jezus. Hij gaf Zijn dierbaarste cadeau, uit liefde voor ons: “Want God houdt zoveel van de mensen, dat Hij zijn enige Zoon aan hen heeft gegeven. Iedereen die in Hem gelooft, zal niet verloren gaan, maar zal het eeuwige leven hebben.” (Johannes 3:16) Laten we onze God vandaag prijzen voor Zijn onbeschrijfelijke liefde en vrijgevigheid!

Net zoals God jou het beste geeft, kun jij anderen bereiken met Zijn liefde. Je bent gezegend om een ​​zegen te zijn! Vrijgevig zijn maakt je zo vrij! Je krijgt er zoveel vreugde van. Het is geweldig om te geven zoals de Vader dat doet!

De Bijbel vertelt ons: “Ik heb jullie in alles laten zien dat je, door zó te werken, voor de arme mensen in de gemeente kan zorgen. Daardoor kunnen jullie onthouden dat de Heer Jezus Zelf heeft gezegd dat het fijner is om te geven dan om te krijgen.” (Handelingen 20:35, BB)   

Bid je met mij mee? “Heer, dank U. U heeft me alles gegeven, het beste van het beste. Bedankt dat U Uw Zoon uit liefde hebt gestuurd! Bedankt voor Uw vrede, vreugde, kracht en Uw leven. Ik bid dat U mij helpt om vandaag te zijn zoals U. In Jezus’ naam, amen”

Over cadeaus gesproken… Is ‘Ik Wonder Jou’ een cadeau voor je geweest? Heeft God tot je gesproken door de e-mails heen? Net zoals God niet wacht op een speciale gelegenheid om te geven, hoef jij dat ook niet te doen! 😉 Geef het cadeau vandaag door, door via deze link te geven. Je krijgt dan een mooi E-book en zo help je meer mensen om het cadeau van ‘Ik Wonder Jou’ te ontvangen en te ervaren. Heel erg bedankt!

Zo blij dat je bestaat!

EricENWilma-handtekening-transparant

Wil je elke dag een bemoediging in de inbox? Meld je aan voor Ik Wonder Jou.



*Door je aanmelding geef je toestemming voor het verwerken van je persoonsgegevens, zoals beschreven in de privacyverklaring, en geef je aan dat je 16 jaar of ouder bent.