Geef het allemaal aan Jezus, dan zal Hij wonderen doen!

IWJ-37.04

Home | Ik Wonder Jou | Wonderen | Geef het allemaal aan Jezus, dan zal Hij wonderen doen!

Heeft ‘Ik Wonder Jou’ een positieve impact op jouw leven? Heeft God er doorheen gesproken, door je duidelijkheid, bemoediging of een doorbraak te geven? Deze week vragen we bij ‘Ik Wonder Jou’ financiële steun. Jouw gift is nodig, zodat we Gods liefde kunnen blijven delen en nog meer mensen kunnen bereiken met Zijn boodschap! Zou je biddend willen overwegen om ons maandelijks of eenmalig te steunen? Je kunt geven door hier te klikken. Alvast heel erg bedankt!  

Degene die alles geschapen heeft door Zijn Woord kan wonderen doen met wat je aan Hem geeft. Denk hier eens over na, God gebruikte…

  • …de broden en vissen van een jongen om meer dan 5.000 mensen te voeden (lees Johannes 6:1-13)  
  • …de staf van Mozes om een heel volk uit slavernij te bevrijden (Exodus 4:2-17)   
  • …twee muntjes van een arme weduwe om de wereld te laten zien wat ‘meer’ betekent in Zijn Koninkrijk. (Lukas 21:1-4)   
  • …een slinger en vijf gladde stenen voor de overwinning van David op Goliath en de overwinning van Israël op de Filistijnen. (1 Samuël 17: 40-54)  

Alles is van God! Psalm 50:10-12 zegt: Want alle wilde dieren in de bossen, alle dieren op duizenden bergen zijn van Mij. Ik ken elke vogel in de bergen. Alle wilde dieren zijn van Mij. Als Ik honger had, hoefde Ik dat jullie niet te zeggen. Want de wereld is van Mij. Alles op aarde is mijn eigendom.(BB)  

Als Zijn kind mag je vertrouwen op Zijn onbeperkte voorziening. Wat wil jij vanaf vandaag aan Hem toevertrouwen? 

  • Je angst om te weinig te hebben? Geef wat je hebt aan God, en Hij zal het vermenigvuldigen.
  • Je mentale of fysieke zwakheden? God vernieuwt je kracht en verfrist je ziel.      
  • Je eenzaamheid? Hij stelt je in staat om Zijn aanwezigheid overal en altijd te ervaren.

Bid je met me mee? Laten we onze nood bij God brengen: “Here Jezus, dank U dat U mijn dagelijkse brood bent. Ik weet dat alles van U is, dat U de God van het universum bent. Ik vertrouw U mijn leven, mijn problemen en al mijn zorgen toe. U kan wonderen doen met wat ik aan U geef. In Jezus’ naam, amen.”

Vind je Gods voorziening ook zo geweldig? Hij vermenigvuldigt wat we hebben en helpt ons altijd. Ik schrijf ‘Ik Wonder Jou’ om jou te bemoedigen in je geloof en zodat de wereld JEZUS leert kennen. Zou je willen overwegen om hierin mee te doen door te financieel te geven? Als de Heilige Geest je aanspoort om op deze manier bij te dragen aan Zijn koninkrijk, weet ik dat dat is omdat Hij jou wil zegenen en jou wil helpen om andere mensen te zegenen! Je leert daar nog meer over in het mooie E-book dat je van ons ontvangt als je deze week financieel bijdraagt. Klik hier om te geven. Bedankt!

Zo blij dat je bestaat!

EricENWilma-handtekening-transparant

Wil je elke dag een bemoediging in de inbox? Meld je aan voor Ik Wonder Jou.



*Door je aanmelding geef je toestemming voor het verwerken van je persoonsgegevens, zoals beschreven in de privacyverklaring, en geef je aan dat je 16 jaar of ouder bent.