Al je gebeden worden gehoord!

IWJ Pasen 3-min

Home | Ik Wonder Jou | Wonderen | Al je gebeden worden gehoord!

Gisteren heb ik je eraan herinnerd dat Jezus de weg van het kruis koos uit liefde voor jou. Tijdens ons leven gaan we soms door een stukje van het lijden dat onze Redder doorstond. Zelfs als we onze gebeden opdragen en toevertrouwen aan Hem, lijken sommigen niet gehoord te worden.

Het doet me denken aan een fles met een brief erin die in zee wordt gegooid. Hoelang duurt het, hoe ver moet de fles reizen voordat iemand het vindt?

Wat zijn de flessen die jij hebt “toevertrouwd aan de zee”? Hoe lang is dat geleden? Is de jouwe misschien voor je partner of een kind waar je al zo lang op wacht. Of is het misschien voor genezing van een (ongeneeslijke) ziekte? Een verandering in je leven of een andere verandering die misschien te langzaam gaat? Of is het misschien een project waarmee anderen geholpen gaan worden?

Welke “flessenpost” je ook naar God stuurt, niks zal daarvan verloren gaan. Ze zullen allemaal aankomen!

Als je bidt, zaai je eigenlijk woorden in de eeuwigheid. Bidden is een cadeau waardoor je met God kan delen waar je je bezwaard over voelt, waar je verdrietig van wordt en waar je je zorgen over maakt. Hij is degene die alles weet en alles begrijpt. Als je je hart opent voor God, sta je Hem toe om er op de ademen met Zijn Geest

Ik moedig je aan om elke dag met God te praten, zonder angst of terughoudendheid, maar vol van de zekerheid dat Hij naar je luistert. Hij is je Vader en Hij heeft aandacht voor jouw situatie!

Laten we eindigen door te bidden: “Heer, soms lijkt het zo lang te duren en begin ik eraan te twijfelen of U mijn gebeden wel hoort. Vergeef mij hiervoor. Leer me vol geduld en vertrouwen te leven. Ik wat dat U nooit te laat of te vroeg bent, maar altijd precies op tijd als U mij antwoord. Dank U voor Uw genade en liefde. In Uw naam, amen.”

Volhard in gebed. God heeft de oplossing voor al jou problemen! Geniet van vandaag en wees afgestemd op Jezus!

Zo blij dat je bestaat!

EricENWilma-handtekening-transparant

Wil je elke dag een bemoediging in de inbox? Meld je aan voor Ik Wonder Jou.



*Door je aanmelding geef je toestemming voor het verwerken van je persoonsgegevens, zoals beschreven in de privacyverklaring, en geef je aan dat je 16 jaar of ouder bent.